2011年8月6日 星期六

2011-08-06 (Sat) 拍拖五週年紀念日

今日係我同太陽哥哥的拍拖五週年紀念日,我地去左銅鑼灣避風塘上漁船食海鮮!



就係幫襯呢間信記,以為開左幾十年,原來大半年咋!



約好左六點上船:



我地架船駛緊埋黎啦,係『信記8號』,好興奮呀!



上船啦~~



開船~~呢個時間黎真好,可享受晒日頭同夜晚,仲可以睇埋日落,win win win 呀!



睇下食咩先~~原本諗住食二人餐唔洗煩,但我地一向唔太鍾意食蟹,仲要係街度食到成手都係真係麻麻地,問可唔可以轉大瀨尿蝦又冇喎;所以最後決定散叫,不過就要比返三百蚊船租喇!



叫完野食就影相~~



大船就=廚房啦,我地d細船仔就係綁住呢架大船喇!



仲未開始煮野食,廚師們都好得閒,所以幫我地影左好幾張相;因為背光,佢就"琴"黎"琴"去咁唔同方向幫我地影,真好人!



開餐啦~~第一次咁食海鮮,真係好有風味呀!



日落啦~~



日落完就著左玫瑰七彩燈,變左一個浪漫的情調!



我地早黎,又係第一隻船,食飽時隔離d船都仲食緊,已經有成五六隻船係我後面啦!仲有半個鐘先上岸,我地就繼續影下相同欣賞下夜景!



廚房:



好似一盞燈的紙巾盒:



咁特別的日子,梗係要自拍幾張做個紀念啦!



埋單又唔貴喎,仲抵過叫餐,就係冇左個蟹!我同太陽哥哥都好享受今晚餐飯,有機會一定再黎過,到時希望食到大瀨尿蝦啦!



駛回岸啦~~過左兩個鐘海上生活,又要返回現實世界,有點唔捨得添!



好地地的一張合照,可惜路人甲手陣...失望!



賣廣告+扮代客泊車~~哈哈!



漫步海旁+欣賞對岸尖沙咀的激光匯演~~



今晚真係好開心呀,第一次咁樣食海鮮法,好新奇好好玩,好多謝太陽哥哥帶我渡過左一個咁特別同難忘的晚上!期待下個月的結婚週年,又有藉口去大事慶祝一返!嘻嘻~~


沒有留言:

張貼留言