2011年8月28日 星期日

2011-08-28 (Sun) 韓國街.Dinner@秀韓國美食坊

係美麗華玩完飄浮相,去行下韓國街,順道第一次揀間韓國餐廳食飯;上左開飯度睇左三間,最後揀左『秀韓國美食坊』;黎到門口已有幾個人等緊,間餐廳一眼望晒咁大,大約等左廿分鐘就有位啦!



跟開飯叫左三個好 hit 既餸:



免費前菜:



泡菜餃子好味呀!但都幾貴,$69 (8pcs) / $42 (4pcs)~~開頭怕唔好味所以只叫四隻,覺得好味後想叫多四隻,但佢話要收 $42x2,唔可以 $69 喎,咁就唔要啦!



芝士雞蛋卷~~入面有芝士漏出黎,賣相吸引,但食落好普通,冇咩特別...



年糕炆牛肋骨算係鎮店之寶,又係幾貴的一道菜,叫左兩舊已經要百五元;上菜時,侍應會用較剪分件及去骨;牛肋骨同蘿蔔都好入味,反而年糕一d都唔好味,成道菜亦略甜;其實好似媽咪整的炆牛腩,我覺得媽咪整得仲好味啫!



今日都帶埋太陽媽媽一齊試新野!



跟住行去佐敦義順食甜品:



返兜韓國街的即沖粟米湯,好好味架!



沒有留言:

張貼留言