2011年8月5日 星期五

2011-08-05 (Fri) 約會Clement & Jayden.捐血

今日下午拎左少少 time off,約會Clement & Jayden!


先同佢地係guest house食飯,小日朗宜家好好玩啦,成日要draw人attention,又容易氹到佢笑喎!



小日朗識分好多身體部位啦:



最攪笑係佢成餐飯係咁餵我食佢跌到成檯都係的麵包碎囉,每餵完一啖仲自己拍手一次架!



繼續執緊d碎,全餐飯我都好忙碌咁...被餵,不過我好enjoy!


 


飯後有段小插曲,就係諾諾突然留鼻血,仲係勁流個隻,好在guest house 近 clinic,即刻搵 Dr. Kwong幫手,最後先冇事咋!跟住表姐車Jayden返屋企,我就帶諾諾上音樂班,因為怕諾諾又突然留鼻血,所以坐係課室出面等佢落堂,唔敢去第二度呢!



落堂諾諾見到我地好開心喎~~



跟住我地去捐血,點知...表姐又捐唔到!已經係第二次捐唔到啦,上次d血唔夠鈣/鐵,今次又因為尋晚食左頭痛藥所有唔可以捐呀,真係激死人!><


不過因為仲未係放工時間,捐血站無咩人,諾諾同表姐就係我身邊一直等我捐晒成包血;過程表姐做旁述,同諾諾講解成個損血過程,正所謂由細個學起麻,諾諾都聽得好投入!



捐完血有餅餅同野飲,亦係諾諾最開心的時間,佢望住個 high tea 餅乾開心到呢~~



今日係今年第二次捐血,咁就拎左定期損血章啦!



沒有留言:

張貼留言