2011年8月27日 星期六

2011-08-27 (Sat) 碌齡 fd 六七八月之星慶生@裕滿人家.碌齡

同碌齡朋友都幾個月無見啦,今日難得一聚,多得攪手自稱死唔斷氣都要攪到為止!除食飯碌齡外,亦順道慶祝六七八月生日之星!



子元好鍾意食零食~~



明記要求要影低呀健送的手信,哈哈!



生日蛋糕~~又儲多個芝麻街環保袋啦,今次揀左藍色!(不過事後知道兩日後轉左送保暖杯, 仲係好靚添架!! ><)



呀漢幫手清埋碟餸就切蛋糕啦!嘻嘻~~



影完大合照先點蠟燭+唱生日歌!今日真係好齊人呀,難得難得好難得!



子元好攪笑,想食左呢片朱古力,但當然比媽咪拎走左啦!



酒樓門口的大月餅:



跟住走左Ben伉儷+ PY,但來了 Barry,一齊去碌齡,仲因為多人要開三條 lanes呢!



好耐都冇碌齡,但今晚一碌就有156分,Yeah!可惜成隊總分最低,都要輸錢! >< 因為太陽哥哥明早要早起開工,我地只係玩左一鋪咋,佢地就繼續留低玩~~


沒有留言:

張貼留言