2008年11月12日 星期三

2008-11-12 (Wed) 新髮型


唔好意思都要講句,我又要清假啦,所以今日放假一天;其次踏入下個月,我仲會有一年三十日既大假啦!係咪好值得去慶祝呢?嘻嘻~~


近排身體差左好多,唔認老都唔得,病極都唔斷尾,最辛苦係放工要返part-time的時候,返到屋企沖完涼都十二點了,嚴重缺乏休息時間,見到自己個樣又殘又攰,望到都唔順眼,所以今日休息,除左可以訓晏少少外,算係補充返少少睡眠時間啦,仲要係去電髮,整個新髮型,踢走殘樣!


今次去左太陽哥哥的哥哥的朋友Debbie間髮型屋度試,想轉個髮型師,因為舊個位整左幾年,好似越來越求其咁,但點解唔試太陽哥哥的哥哥呢?咁係因為Debbie係女髮型師,我反而想試下女仔,一來女仔細心d,二來女仔同女仔好傾d麻,多得太陽媽媽幫我打電話去單聲,咁Debbie就會特別照顧我啦!


呢個就係我既新髮型啦,我自己就幾滿意,係d前陰略短,不過都唔緊要啦,過多排長返順眼返就冇事,反而太長要好快又返去剪過,仲晒錢,哈哈!不過由長陰剪短陰,都幾大掙扎架,我的方方面型其實應該要留長陰既,咁潑開一邊時,塊面望上去就冇咁大麻,留短陰遮住額頭反而會大d,冇錯,呢個係正常諗法;但唔知點解,我總覺得自己塊面留長陰再潑開一邊,反而成個方面突顯晒出黎咁,所以,雖然Debbie建議我 keep 返長陰,我都係揀左剪,因為我又太懶啦,您叫我dup低頭做野時,d頭髮Q又唔係,夾又唔係,我會發癲架,咁剪短唔洗再"嬲"住對眼仲方便!不過,都有少少後悔冇聽Debbie建議架,因為又貪靚囉,心郁郁又諗唔知keep返長陰其實又係咩樣囉!唉...





整完頭髮心情極靚靚,其實今日都幾開心,因為太陽哥哥拎左假陪我,我地真係好耐都未試過由日頭拍拖到夜晚啦,平時weekend佢要楂車,楂完車雖然可以食飯行街,但都唔會耐既,一來時間唔夠,第二日又要開工,仲有係佢根本楂左成日車已經好攰,我最怕佢攰時同我去睇戲,佢實訓著架,所以今日係好開心呢!


我地先行citysuper買日本野飲,扮去下日本先,我好鐘意飲bikkle架,點知咁岩一田有北海道祭,好邪呀!





太陽哥哥排隊買酒煮蠔我食!



廿蚊三隻,即叫即煮,非常新鮮!




可惜太陽哥哥唔食蠔,得我自己一個食晒三隻!



食蠔過程:




三隻又肥又大既蠔就咁比我殲滅左啦!哈哈!



跟住見到個好colourful既登別地獄谷地藏尊添,好有親切感呀!埋去影返張相先,咁就好似去完一轉北海道咁啦!哈哈!




登別地藏尊真貌,一田呢隻真係cute好多喎,唉...好想去旅行呀!




跟住我地買牛扒返屋企煎黎食,同上次一樣,我負責調味,太陽哥哥負責煎,當然,開檯收檯洗碗都係佢啦,點解?因為我要追返星期一同星期二兩集珠光寶氣,然後再等睇今晚個集喎,時間咁緊迫,唯有所有野交比太陽哥哥啦!哈哈!




但冇我睇住,太陽哥哥今次好似煎得火喉過勁,燶左少少...上次靚d喎(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=8903),繼續努力呀!





沒有留言:

張貼留言