2007年5月25日 星期五

2007-05-25 從來不知道...

從來不知道,佢對我仲有冀望,知道後,心裡好唔舒服;唔舒服並唔係要面臨d咩選擇,對自己的路,都算清楚;只係覺得,我咁衰,唔值得佢咁對我;我有咩好,要令佢咁痛苦?見佢咁,我仲對自己慚愧,點解佢可以咁耐都唔變?而自己就可以一句話唔愛就唔愛?我係一個咩人?我究竟學識何謂愛未?

曾經以為,佢已把我放下,我總算過得到自己,今日先知唔係,我承認,TIMING好重要,如果佢冇隱藏對我的感覺,早D比我知,可能一切又唔好;現在,只係殘忍的我...狠心的我...傷害人的我...唔知點面對,亦唔想再傷害佢多一次...唉...唔識處理......


沒有留言:

張貼留言