2011年2月20日 星期日

2011-02-20 (Sun) 慶生飯@Ant One.楂車車.枕邊冇情人

因為今年生日撞正農曆年+旅行,慶生飯宜家先有時間食;今日跟中學同學去了『Ant One』;仲係正月,我梗係會繼續派利是啦,其實我都幾鍾意派利是的感覺架!



午飯後遊左陣車河,仲可以過車癮,第一次楂 2000 CC 的車,雖然全程好緊張,但真係覺得自己好叻丫!今日真係覺得 Ernst 好好,平時雖然好不羈瀟灑咁,但今日少少地人,問下佢深入d的topic,又覺得佢係一個good guy;佢仲車我地去完呢度又去返個度,真係好錫我地!有點覺得自己之前做得唔好呀,唔夠關心呢位好朋友,黎緊既日子要做好d先得!



遊完車河同朋友睇『枕邊冇情人』,旅行返黎首個weekend的第三套戲,我都覺得自己好癲,但鬼叫自己係戲痴咩...呢套戲我好鍾意呀,係呢三日入面最好睇既;有性冇愛竟然發生係女仔身上,現實生活梗係冇可能啦,所以題材好新鮮呢!好enjoy佢地掛住sex時攪出來的笑料,好鍾意男主角的情深,好感愛到當女主角講『I lost him!』時的個種痛...套戲有笑有淚,讚!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


沒有留言:

張貼留言