2011年2月19日 星期六

2011-02-19 (Sat) 五代同糖@旺角.我知女人心.127 小時

尋晚跟太陽哥哥睇戲後,約了占美短聚,去了旺角新開的糖水鋪『五代同糖』。



呢度價錢略貴,都係松記最抵食!



我食的益力多雪山,味道不錯,可惜食到我個身由暖笠笠變到凍到入心入肺!



去左幾日旅行,但返黎好似隔左好耐咁,好多戲都好想睇!尋晚食糖水前睇左華仔的『我知女人心』,唔係華仔真係唔會睇;其實抱住輕鬆心態去睇,都幾值得睇架,華仔扮女人個幕好掂,哈哈!女主角鞏俐的確有女人味,但我唔係幾頂得順佢d姣姣地既微表情,又唔知點解導演又好鍾意影佢呢d表情;最唔順眼係其他女演員,真係一d都唔靚唔起眼,唔明點解可以夥拍天王,真係好命,因為真係冇一個掂!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


今晚繼續過戲癮,睇『127小時』;開頭驚會好似套『冰峰36小時 (Frozen)』 咁,成套戲演住被困個景,冇咩"戲"睇,結果真係差唔多;好少少既,起碼開頭同結尾多d內容,同埋求生時多d"橋",最觸目係男主角自截前臂個幕,我真係覺得好恐怖!兩套比較,呢套亦能帶出勵志同超強求生的意念,生命真的好寶貴!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


沒有留言:

張貼留言