2011年2月9日 星期三

2011-02-09 (Wed) 親戚們拜訪


今晚上機去韓國滑雪啦,好開心,好緊張!因為要執行李+有親戚黎拜訪,今日都拎埋假。


早上先一齊係青衣城飲茶~~




跟住去媽咪屋企拜年:




再過隔離我屋企拜年,話時話,除左表姐外,裝修後佢地今日先第一次黎咋!




我扭汽球比諾諾玩,扭到好辛苦呢!



三分一製成品:




攪左一大輪,終於成功,整得好似樣丫!我仲叫諾諾幫手黐眼睛,等佢覺得有份一齊參與麻!




諾諾好鍾意呢,我都好開心佢鍾意呀!佢跟住仲叫我整 giraffe,但我地要走啦,我應承左佢下次黎恩恩屋企先再整!




跟住再過新居參觀,之後佢地一齊去大圍直落,我就返屋企執行李!




沒有留言:

張貼留言