2010年6月6日 星期日

2010-06-06 (Sun) 探諾諾+Yat Long.第一城支持呀豬媽


今日去探表姐,仲有佢兩個寶貝諾諾+Yat Long;Yat Long今日第九日大啦,我地黎到時佢剛飲奶,跟住全程兩個鐘都冇喊過,淨係係度訓訓訓,仲要係我地都幾嘈下,又同諾諾玩唱歌,又玩Hide and Seek走黎走去,但Yat Long醒都冇醒過,真係好乖同好易湊!


Yat Long同大家say HI!




琪琪同Yat Long影相時剛捕捉佢打喊路!



Yat Long仲笑瞇瞇~~




我地傳波咁傳Yat Long輪住影相,佢都冇醒過,哈哈!佢好似一隻貓仔咁呀,兩隻手仔交叉住架,好舒服咁係我懷抱度訓得好"林"!



突然皺眉頭,嚇得我...



好快無事,又繼續訓~~



諾諾無呷醋恩恩抱細佬,仲一齊影相添!




Yat Long close-up:



被人攪,皺眉頭!



郁一郁,我地見到Yat Long係雙眼皮呀!跟住佢又極速訓返~~




到琪琪抱:



大家同Yat Long影完相後,就放低佢由佢訓啦!




諾諾的廚房,佢好忙咁煮緊野食呢!




諾諾表演:



拉緊 Violin:



叫恩恩同佢讀故事書:



諾諾摺衫:


 


琪琪有十隻指頭公仔,拎出黎比諾諾玩,諾諾識晒佢地d英文名,叻!




同諾諾玩Hide and Seek,玩到我超攰,不過真係玩得好開心同好好笑!諾諾越來越大個仔啦,識好多野,講好多野,我唔知佢會識count one to ten後(有時會count to twenty),會講 are you ready?I'm coming!not here....not here...where's yan yan?


搵恩恩:



搵琪琪:



搵到究竟係您匿埋定我地匿埋呢?仲同琪琪講未ready,要數到twenty先得喎! 


 

搵琪琪玩得最多:



搵舅婆係最爆笑既!全程琪琪d笑聲...哈哈!諾諾表情都好猶豫,尤其係當我地提水時,我諗佢估都估唔到舅婆竟然匿係個度!Who's naughty?!




玩到四點,我地就帶諾諾去第一城搵韓國呀豬媽,臨走時諾諾乖乖咁企定定係門口聽媽媽吩咐,諾諾當時又幫舅婆拎手袋,個look好攪笑呀!



次次同琪琪玩完就會friend晒!




原先表姐夫唔黎架,但後尾又黎埋,我地去到第一城先去食tea先!




食完野就搵呀豬媽啦,佢呢個星期係第一城商場擺檔仔賣韓國零食同化妝品!




大家見到面都好興奮呀,冇諗過會同跟團既導遊做到朋友,仲會再次見面;上星期先一齊食buffet,今日就去捧呀豬媽場!不過今日一別,真係唔知幾時再見啦,因為呀豬媽黎左香港個幾月,係時間返去韓國開工啦!




埋數+ing:



媽咪捧住個袋就係我地幫襯既野啦,好大袋架!




跟住同諾諾去買麵包,之後我地就返屋企啦!




沒有留言:

張貼留言