2009年8月27日 星期四

2009-08-27 (Thu) 同諾諾去迪迪尼

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日真係好開心呀,等左好耐話要同諾諾去迪迪尼,今日終於成行啦,我尋晚仲好似小學去旅行咁,相當期待同訓唔著呢!


因為天氣好熱,加上諾諾去迪迪尼係頂唔到全日架,所以我只係下午放假;表姐就話先黎中大食午飯,食完就入青衣接埋媽咪,跟住就一齊出發去迪迪尼,因為今日我同媽咪都會整全年入場證!


大約十二點半,諾諾就到啦,仲入左黎我office同坐係我個位度呢!諾諾對我舊擦膠好好奇呀~~



冇見佢一排,學識咁樣笑,好似我細個E起棚牙咁呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


表姐話黎中大食飯有原因架,原來佢係Openrice度,竟然見到Guest House有comment,仲問我好唔好食添;我一向唔出街食飯,呢度好少特登lunch黎食,不過office就成日book呢度攪function,所以同呢度d同事都幾熟架,不過都要全靠同事借個account比我簽先食到咋!


表姐同姑媽都食呢個魚餐:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我因為前兩日黎過,已試左過個set lunch menu,唔想再食,我就係大餐牌度揀其他野試;第一次唔係食set,揀左燒牛肉烏冬定食,點知出奇地好好味,勁正!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地食時諾諾訓著左,好丫,叉定電;我地食完佢就訓醒,就到佢食包包!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


大約三點,我地就出發啦;先到青衣接媽咪,跟住就去迪迪尼啦;媽咪係第一次黎,所以我要幫佢影多d相留念!



咁晏黎都仲好曬...我都頂唔順...諾諾都要擔遮呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我先去買飛,一路都想跟表姐一家咁,整返張全年入場證,等可以同諾諾去玩;幾個月前已想整架啦,但當時剛夏天,熱到爆,表姐都冇黎迪迪尼好耐,今日終於等到啦!不過我只係買一至五咋,一來星期六日咁多人,我唔鐘意同人迫;二來我多假,一至五放假黎仲好!



全年入場證+咭套:



因為媽咪未黎過,上次我應承左佢,我整全年入場證時就會整多張比佢,咁佢就可以同我地一齊去多d啦!Yeah!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾都戴黑超,好攪笑呀!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


入場啦,今次我第五次黎啦,所以唔洗影咁多相,反正黎緊呢年大把機會,同媽咪影多d啦~~



雖然好熱,但天色真係好靚!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢期迪迪尼以史仔(諾諾發唔到中間個音係咁叫架, 哈哈!!)做主題,周圍都係佢,諾諾一見到佢就會叫佢史仔史仔,仲會自動走過去叫我地幫佢影相添!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾去shopping~~



企係門口做咩呀?成個食蕉咁~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


樹上有好多波波裝飾:



天氣咁熱,我地決定第一站去小小世界坐船船嘆下冷氣先!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


媽咪又教諾諾做d奇怪動作,呢次就耍功夫,又耍得有板有眼喎,哈哈!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我幫媽咪影緊相時,諾諾見狀又走埋去,仲自動企係媽咪隔離添!嘩,咁細個就識做攝石人,勁!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


小小世界入面好涼爽,又冇咩遊客,係一個好筍既地方比我地抖抖,正!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


上船啦~~我同媽咪講:今日我算係咁啦,帶您環遊左世界一轉啦,連巴黎鐵塔都去埋,下次到您去旅行記得預埋我啦!嘻嘻~~



睇諾諾眼仔碌碌,表姐話佢好鍾意黎坐船架,佢坐到定一定咁,就係等出發呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


又見到有史仔~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


去左幾次迪迪尼,今次都係第一次玩咖啡杯,我其實冇興趣玩架,不過諾諾指住話要玩,咁大家就梗係要陪佢玩啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


媽咪揀左幅攪笑眼鏡比諾諾戴:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


睇3D米奇:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


又見到史仔啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


d人第一次去迪迪尼,通常都會狂戴呢d頭箍影相,我以前都係咁,媽咪今次第一次黎,一樣會做出呢種行為!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


影影下姑媽都受到感染,兩個媽咪一齊癲!哈哈~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


原本想帶媽咪玩好出名既Pooh Pooh,可惜要排隊,我地又趕住去食飯,連煙花都唔夠時間睇呀,下次再黎啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


趕住走係因為約左要返工既屋企人放工食飯,我地全女班去左玩既同時,佢地全男班已經好辛苦咁做左一日野啦,唔通男仔天生就係為左要賺錢比我地女仔去玩?哈哈~~佢地就咁偉大,食飯梗係要同埋佢地一齊食啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日個晚餐都幾豐富,因為之前姑丈介紹左間筍銀行比我,今晚我要多謝佢,所以請左大家食飯喇,還左個人情,個心舒服晒!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言