2009年6月20日 星期六

2009-06-20 (Sat) 去左兩次青衣城


平時假日通常都係同媽咪係樓下冬菇亭食早餐,今朝佢話想去青衣城喎,原來佢想試威哥之前試左話好味既KFC新出既厚燒雞腿包!



急不及代咁一口咬左落去...都唔記得影相添!



個包都幾好味,成舊雞同一片薯餅,食左片薯餅真係會好飽好飽;個包真係好厚,一啖未必咬得晒,我同媽咪都一路食一路跌,梗係啦,我地兩母女都同屬櫻桃小嘴之人麻!哈哈~~




醫院肚就行陣街,見到雅芳婷做緊大減價,好多人咁,低至三折喎,去趁下熱鬧先!竟然有收穫,我一向鍾意colourful pattern,而我同太陽哥哥張床只係買左床單同枕頭袋,未有雙人被同被芯;見呢個pattern都好靚,亦好襯我之前買既床單同枕頭袋,即刻扑搥!



想買多set床單同枕頭袋架,因為覺得個枕頭袋勁cute,可惜得返單人,買唔到雙人呀!




好在媽咪係度教路,因為被芯都有幾款,唔係我實十五十六,企係度唔知揀邊款;媽咪真係好有經驗,買野有佢係度放心好多,揀又揀得快d,時間都慳返唔少!我最後仲要埋加大size,咁夜晚搶被都唔會凍親另一個麻,哈哈!



係咪好襯已買的床單同枕頭袋呢?Yeah~~




原來媽咪想去青衣城仲有一個原因,就係去萬寧拎早前訂左既背部按摩機;不過呢類型既野我一向覺得冇咩用,只會覺得屋企又多左件雜物就真...屋企已經有太空漫步機、單車機、騎馬機、腿部按摩機...OH NO~~呢部背部按摩機,佔空間算少架啦...哈哈~~




呢排天氣超熱,熱到唔想出街,所以等太陽哥哥放工後,我都係約佢係青衣城食飯算啦;去左池記,呢度d蘿蔔同牛腩真係幾好味架!



我個街坊look實在太樣衰,唔方便出鏡,費時又比Elsa笑我一放假就戴眼鏡加紮辮啦!哈哈~~




尋日睇左最佳情敵啦,一向對大口姐姐情有獨鐘,初中時期看罷Pretty Wowan的灰姑娘故事後,就愛上佢同Richard Gere,廿年多都會去捧佢的電影場;不過呢套...真係唔太岩我,可能片種問題啦,我仍然對大口姐姐有份感情,所以只會話自己唔適合睇呢套戲啫!哈哈~~


 

mov


綱上搵到張韓國版海報:


Duplicity 02.jpg



沒有留言:

張貼留言