2009年6月1日 星期一

2009-06-01 (Mon) Precious Moments 結婚禮物


今日一早就收到Wendy送的Precious Moments 結婚公仔!




Wendy因為黎唔到我婚禮,特地買了份禮物送比我,預祝我結婚後幸福快樂! 女仔的小婚紗真係好靚呀!




臉頰旁的豬腸"的碎",我玩了好多次呢!抆低去再彈起,好攪笑呀!哈哈~~ 個大髻都好時髦,見過宜家d新娘都有呢款造型呢!前陰頭髮亦有短有長,有layer架,好摩登!



綁係手上的花花亦很別緻!




男仔的踢死免好型呀!




跟Wendy黎返張合照先,真係多謝佢喇!佢本身唔係我地office架,都咁有心,好好人呢!




由於對女仔太愛不釋手,係咁研究佢身上所有部位,發現佢係著平底鞋既,但結婚唔係著高踭鞋既咩?研究下亦發現件婚紗係可以除出黎架,可惜都唔岩我隻chip n dale著啦!另外,原來佢仲有底底架,果真一絲不苟呀!哈哈~~



條底底仲可以...除架!!!哈哈哈哈~~~~




沒有留言:

張貼留言