2008年10月4日 星期六

2008-10-04 (Sat) 一年一度的Open Day


今日係中大一年一度的Open Day,每年每個office都會為呢日奔波忙碌,前幾天仲因為擔心今天會否打風而煩惱不己,好在天公造美,沒有打風之餘天氣亦算不錯,起碼沒有狂風大雨,令大家都舒一口氣呢!





今年我地的大會tee係天藍色,好搶眼呢!我仲扮學生做媒呢,哈哈!




做媒係因為要影d相有時做publication啦,因為我地老闆剛出新書,講完talk後做左個簽名會,真係好多預科生上黎排隊攞簽名架,好似明星簽名會一樣!做完媒後,我地個個同事都不忘拎返本新書比自己,當然都有親筆簽名啦,我仲扮fans握晒手咁影相呢!






就係呢本書啦,遲d書局都會公開發售架,今次michele仲係編著,所以有兩個簽名,好勁好型呢!





臨尾都要係自己有份幫手既programme影返張相留念啦,識野既人唔洗我多講,都知呢個係中大既咩programme啦,有幾勁都知啦,嘻嘻!影相當然搵埋supervisor Yammy啦,咁先有親切感麻!





今年Elsa冇黎探班,攪到我成日冇晒意義咁,相都影少好多...仲記得舊年我地影左好多相架麻...好在今年有Yammy回歸陪我啫,哈哈!








沒有留言:

張貼留言