2008年10月1日 星期三

2008-10-01 (Wed) 國慶日假期


今日國慶日,多了天假期,真好!中午請了大家去新都會新開的A-1 Cafe 食lunch!





威哥的豬扒:



太陽哥哥的羊肉:



媽咪的雞扒拼燒排骨:



我的西冷扒:



西冷麻麻地,叫了六成熟卻像九成熟,仲頗韌;我見餐牌寫西冷伴煙蠔xxx先叫,但卻見唔到有蠔,問侍應先知原來係伴煙蠔"汁"...激死!唔係以為有蠔,我真係唔會叫西冷,實叫肉眼扒啦!因為呢兩樣係餐牌中最貴的,約八十元再加一!



影下佢地先...





食到兩點多,太陽哥哥走先,因為要去接更開工啦!我講笑同佢講,如果夜d有客入機場,上黎食晚飯啦!跟住我就同媽咪行街同買餸!



到大概七點,太陽哥哥打比我,話真係比我估中左,宜家入機場!我即刻叫媽咪煮飯,但媽咪好突然,話怕冇餸喎,因為佢只預左蒸肉飯同炒碟菜方便我帶飯...我咪話太陽哥哥只泊低三十分鐘食個快飯架咋,煎多隻荷包蛋囉!最後媽咪利用屋企用黎煮公仔麵的腸仔同蟹柳,整左碟好靚既腸仔蟹柳炒蛋!我地四個人食完之後,仲可以比我同太陽哥哥帶埋飯添呀,非常勁!




飯後送太陽哥哥落樓,又食又拎既佢笑到四萬咁口,真係太唔知醜啦!哈哈!




又要繼續開工,加油呀!



晚上九點係國慶煙花匯演,幾年前,我屋企一向可清楚睇到煙花架,雖然細d;但自從起左藍澄灣同酒店後(相的最右手邊),個view遮晒!


用相機zoom過去影返張先:



其實我間房個view都幾靚丫,望到海景架!




沒有留言:

張貼留言