2011年6月17日 星期五

2011-06-17 (Fri) 婚姻信望愛課堂(二) - 期望與改變


今日上婚姻信望愛課堂的第二課啦,我已經唔再緊張或擔心太陽哥哥要唔要OT,準唔準時收到工呢?全日一個電話都冇打比佢,一來我自己都好忙,二來真係學識交託,咩都交比個天啦,咁就算咩結果,都能輕鬆點面對;不過個天對我又唔錯,太陽哥哥好準時咁黎到,連續兩堂都能準時一齊去上堂,真係有點奇蹟,感恩呢!

 


 

老實說,上一堂的講者真係有點悶,今日的講者就好好多,presentation skills令我都聽得幾入神;加上今堂加插好幾個位比兩公婆討論,有又問下大家結左婚幾耐等等,有interaction麻;見到有d結左婚十幾廿年都黎上堂,真係恩愛得黎又求進步,好值得欣賞!

 


 

這『滋潤錦囊』很好呢!

 


 

細佬其實送過一本書係講 5 love languages比我架,不過都好難分自己/太陽哥哥係邊種呢!不過我地要互估對方次序,大家都排岩對方三個,只係有兩個調轉左啫!

 


 

揀三個最期望的,我地互相都估中對方兩個,都好了解丫!哈哈~~

 


沒有留言:

張貼留言