2011年6月7日 星期二

2011-06-07 (Tue) 端午節畫.交換禮物

端午節假期間,太陽哥哥送了我一隻不能吃的糭!佢呢排買返顏色筆,話想pick up返畫顏色手稿畫的感覺喎~~



為左回禮,我都大獻身手!不過...



端午節假期,加上又係拍拖紀念月,我地借機互送禮物比對方;太陽哥哥的 iPhone4 都用左成個月,之前買了個唔好用的 bumper,跟住一直睇唔岩,仲借左 Vivian 個個用左成個月;難得係citysuper睇到個幾OK的 iPhone 套,兼係佢鍾意的橙色,我就買黎送比佢喇!



佢就送我一個好可愛的薑餅人wire manager,用黎"橋"住headphone線,兼係我鍾意的黃色!不過事後用過其實唔太好用,因為有重量,個 headphone會"罪"左下面架!



沒有留言:

張貼留言