2011年6月11日 星期六

2011-06-11 (Sat) M記新出食物:特選香草雞堡+雞翼拼盤

同細妹做完facial好肚餓,搵唔到長沙灣間松記糖水,大熱天時就走左入M記;我去霸位細妹去買野食,我係玻璃窗就望到松記原來就係對面,即刻諗住叫細妹唔好買,點知比左錢....


唔緊要啦,反正可試兩款M記新出食物:特選香草雞堡+雞翼拼盤!


特選香草雞堡好好味,有我好鍾意的煙肉芝士,仲有好多沙律醬;但我只食左一啖咋,下次食一個先!



雞翼拼盤有三種味:香烤、鹽燒、脆香,我覺得新個d口味有點焦,都係平時的好味d!



我反而對個盒好好奇,影低d相比太陽哥哥參考,佢做包裝設計架麻;我整個信封都度左好多位,要我整個呢d盒出黎,好難呢!



沒有留言:

張貼留言