2010年12月11日 星期六

2010-12-11 (Sat) Kammy's Wedding

  
  
  
  
  
  
  
  


今日係好友 Kammy 大婚之日,我見證住佢同男友由拍拖到今日結婚,而佢又見證住我既係感情路上的種種,所以今日到佢結婚,我真係好戥佢高興呀



酒店餅店的巨型聖誕佈置,全部食得架!



  
  
  
  
  
  
  
  


接待處:



  
  
  
  
  
  
  
  


我同 Elsa 被安排坐 5 號檯~~



  
  
  
  
  
  
  
  


新人成長片段+型爆入場:



新人好襯好開心~~



分享感受,新娘子超 funny,引到大家哈哈大笑!



  
  
  
  
  
  
  
  


開席啦~~



  
  
  
  
  
  
  
  


新娘子換衫後,即刻主動上台影相!



新娘子坐埋黎同我地傾計:



  
  
  
  
  
  
  
  


抽獎環節~~十封利是現金獎,我竟然係其中一個被抽中,好幸運呀!



返到屋企拆禮物,原來係二百大元,好大份呀!



  
  
  
  
  
  
  
  


走時跟姊妹之一的朋友影相!



  
  
  
  
  
  
  
  


沒有留言:

張貼留言