2010年12月5日 星期日

2010-12-05 (Sun) 首次到訪軒軒屋企.Facial.味千晚飯

 


細妹朋友 Emily 介紹下,打算去試下坊間 facial,我咁大個女都未去過美容院做 facial 架,但年紀大啦,好想搵間又經濟又做得好的 keep下!


因為兩點半先做 facial,我地十一點幾就先去 Emily 屋企玩,亦即細妹契仔屋企;點知一去到 Emily 已經煮緊 lunch 比我地食,仲係有魚有蝦的 lunch,其實似晚飯多d呀,厲害厲害!



 


呢個就係軒軒~~我覺得佢係細路身體,但有個大人樣呀!



早前 Emily 的 Artjamming 作品:



軒軒同爸爸成個餅印,似到有點得人驚!



 


轉眼間,五餸一湯已經預備好,快過變魔術,好神奇呀!



細妹同軒軒好 friend 架!



 


不過憑住我一顆熱誠既心,短短半個鐘期間,軒軒由原本只望住我,掂下佢都縮開兼唔笑,好快就變到同我勁 friend 底啦!



軒軒係咁家姐家姐咁叫我,好攪笑!佢見我出左房,會出黎拖我隻手,帶返我入房玩,我頓時有種輕飄飄好自滿的感覺!



 


我仲設計左一個新遊戲比軒軒玩,就係拋圈圈去跳跳鹿對角/尾度,仲設置禮物區(相片的左下角),拋中可揀禮物;可能對軒軒好新奇啦,我地都玩到好開心,仲不停尖叫 & 揀禮物添!



細妹好驚 Emily 屋企的兩隻貓,臨走時我地整古佢!



 


跟住同細妹去左做 facial,感覺老闆娘好有心機,所以都 join 左五次的 package!



因為針清左d粒粒,做完出左好多紅印!



有粒勁瘡因為濃頭係好入,加上積左d瘀血要放血,攪到要等結焦好返,睇黎都要樣衰幾日!



 


夜晚同太陽哥哥去味千食晚飯:



 


沒有留言:

張貼留言