2010年12月4日 星期六

2010-12-04 (Sat) 占美慶生飯@紅螞蟻



占美聽日正日生日,我地約佢今晚食生日飯,壽星仔揀左紅螞蟻!





叫左呢個餐+醬汁牛脷:





今晚好攪笑呀,占美同我影相時,我話要影浮誇d既,唔要笑得咁普通;點知佢真係同我一齊癲,仲同我影左好多次,影到滿意為止!





除了餐跟的甜品外,我地另外加多個凍梳乎厘:



壽星仔:





講到浮誇,我同占美又點及太陽哥哥丫,真係要頒個獎比佢喇!



我同占美勁影+勁轉甫士,影得好開心,反而太陽哥哥不耐煩囉;其實我地係特登唔比佢停既,哈哈!



占美話自己廿八歲喎~~



大合照:





食完飯諗住返屋企,但太陽哥哥話想行信和,咁去行啦,跟住行埋朗豪坊,到走時都十點啦!我今朝十二點就陪媽咪出左黎到宜家,行左足足十個鐘,攰爆!


經過旺角行人專用區時,有人表演中日crossover歌曲:



今日同媽睇裝修野前食的譚仔 lunch:



今日的十蚊收獲:




沒有留言:

張貼留言