2010年7月30日 星期五

2010-07-30 (Fri) Jenny Last Day.31st 捐血.Kim慶生飯@富臨漁港


今日係 Jenny last day,雖然佢唔係我地office,但都係同一學院,今日拎左d朱古力黎請我地食!其實 Jenny 遲我少少入中大咋,所以識左佢好多年,比起識自己office的同事耐!佢剛黎做時,我地仲一齊幫手過幾個活動,印象仲好深;其他office唔係好多同事交到朋友,佢係其中一個,佢都有黎飲我個餐架!識左咁耐,佢今日走都令我好唔捨得!



其實麥生今日都officially正式勞休,但因為佢會轉做PT形式咁幫手,所以會繼續返工!我地下星期一會一齊去食帝苑食buffet lunch慶祝一下!




放工約左太陽哥哥舊同事食飯慶祝 Kim 生日,我早放工有時間,就去左捐血,今日係第31次捐血啦!




Kim 慶生飯原來食泰國菜,但因美極喉嚨唔舒服,我地改食中菜,去左富臨漁港!



五個人叫左五餸一湯:




影下相先~~




飯後預備了生日蛋糕:




許願+切蛋糕:



大合照:



其實係太陽哥哥話有Kim BB+May BB我先黎,點知冇既,被 flick...



沒有留言:

張貼留言