2010年5月12日 星期三

2010-05-12 (Wed) 雪糕試食大會.蘋果味葡萄適


Dreyer's 激抵呀,百佳同惠康都做緊 $59.9/兩盒,大家快d去入貨啦!


其實係臨放工時媽咪話我知,叫我幫手買返屋企;平時,細妹鐘意mint chocolate chip,威哥鐘意cookies,我就鐘意rocky road,難得咁平,我買多左三盒未食過既味試下,就係chocoate cake,mocha almond & vanilla chocolate chip!



今日仲見到新出的蘋果味葡萄適!新包裝青色勁靚,不過...好難飲,我會拎返去惠康換返我最鐘意既熱情果味!




飯後就開始雪糕試食大會喇~~



結論係,我愛上左chocolate cake flavour!黎緊幾晚放工都唔係即刻返屋企,點算呢...希望趕得切係做回原價前入多幾盒貨啦!



沒有留言:

張貼留言