2010年5月8日 星期六

2010-05-08 (Sat) 全座大廈停電維修一日 暨 青衣城hea足一日


尋日屋企整返好回覆返電力後,就輪到今日大廈維修暫停電力一日;朝早九點半就離開屋企,去到樓下各看更同技工人員係正門口迎接,原來我地係最後一班lift,我仲講笑問係咪有獎先?嘻嘻!


先同媽咪威哥去青衣城飲茶,由十點飲到十一二點...




跟住慘囉,係青衣城周圍行下,行左個幾兩個鐘,已經冇野好行,都唔知去邊...媽咪靈機一觸,話上機鐵站坐,good idea!即刻買本雜誌+許留山野飲就上去啦,個度幾好,好似機場個d櫈,又有冷氣,坐得舒服!好在媽咪有帶NDS i LL,出左cooking MaMa 3我都唔知,呢個game係我強項,之前 1 同 2 我都每碟餸攞一百分架!淨係打機我都玩得好開心,媽咪仲恰左陣,係度竟然消耗左三個鐘都有,真係好hea同估唔同囉!


到四點幾,我地就再行多陣,等太陽哥哥收工黎到一齊食壽司!




第一次食虎蝦壽司,好大隻,都幾抵食喎,下次一定再叫!




食完野都七點幾啦,去埋實惠買部直立式風扇,因為天氣開始熱,夏天黎啦,再唔買唔掂;想慳位既我,又想涼既範圍大d,就揀左直立式風扇;但因為唔拆得黎洗,唯有揀部平平地既,只係百幾蚊咋,咁頂唔順想丟都冇咁心痛麻!



返去即刻試左部新風扇,唔錯丫!



真係估唔到,第一次係青衣城逗留成十個鐘!my god...真係怕怕,短期內都唔想再去喇!



沒有留言:

張貼留言