2008年5月12日 星期一

2008-05-12 (Mon) 一夜賭城戀大咗


今個weekend真好,多左日公眾假期,我就同太陽哥哥去睇戲,原本係想去睇"鐵甲奇俠"架,但場次唔岩,售票員就介紹我地睇"一夜賭城戀大咗"!



沒有抱住期待咁去睇,點知...好好睇呀!好好笑得黎,又有意思!好笑係男女主角互相鬥爭時的攪笑場面,女既成日特登霸住個廁所,男等唔切就痾尿落廚房個瓷盤度,因為個晚係女主角負責洗碗,痾時仲特登打圈咁痾晒落瓷盤d碗碟度;又拆左個廁所門,吹水話有賊入屋咩都唔偷係要偷個廁所門;佢兩個就係咁不惜一切,諗計仔同朋友度橋對付對方...當然,最終都係了解下愛上對方happy ending!


愛情喜劇happy ending係老土d,happy ending亦成日都有,但呢次的happy ending,我睇得好感動,因為睇住佢地的由憎到愛,成個過程自己都見證住,我覺得個法官講得好岩,一段未嘗試過努力維繫的愛情,佢係唔會批准分開架!試過好努力好付出咁嘗試過,唔work真係冇辦法;但未嘗試過就放棄,的確太兒戲同太冇信心了!呢個態度除左用係愛情,好多做人的地方都用得著呢,所以我好鍾意呢套戲!



新世紀原來都有McQuater,我最鍾意的兩個角色菇時同呀輝成日都被放在一起,好開心的櫥窗佈置!





沒有留言:

張貼留言