2010年10月28日 星期四

2010-10-28 (Thu) Dinner@金潮小廚.巨型珍寶珠

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


原本只係我地三條女的晚飯,攪攪下多左兩條仔;威哥唔洗打波黎埋,太陽哥哥可準時收工黎埋...我地去左好耐冇去,而媽咪又成日話想去的『金潮小廚』;好在六點半威哥去到拎定飛咋,唔係真係分分鐘八點先有得食!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


五個人點左五個餸,除左豬潤西洋菜唔係咁抵食外,款款餸都好正!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


返新都會行左陣,係百佳超級廣場見到個超級巨型珍寶珠!佢真係超級大架,成個我咁高!唔知係咪淨係百佳超級廣場先會有呢?



因為支珍寶珠係插係收銀旁,我地開頭驚唔知影唔影得相...先係企係側邊影,點知又冇人話我地喎...跟住就得寸住尺,拎埋出黎影,慢慢測試人地既底線...最後仲"mon"埋出黎,去後面冇咩路人甲既地方影,仲連合照都影埋,玩到好癲!又忍唔住笑~~連倉務員哥哥係旁邊都陰陰咀咁笑我地!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


媽咪呢幾日係咁講話想要部麵包機,我地叫佢諗清楚先買,屋企已經有好多機,好似乳酪機、光波爐、麵條機、搾汁機、攪拌機等等,雖然部部機唔同功能,但用得晒先得架...但佢話想要,做囡梗係醒目,我就話買比佢做聖誕禮物/生日禮物!麵包機好似得兩款,佢開頭又話買部平平地一千蚊另一牌子個部,點知我話買比佢之後,佢就話想轉軚買象印牌!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言