2007年8月19日 星期日

2007-08-19 (Sun) 軒軒BB

軒軒BB係我細妹的契仔,大家有印象的話,我係四月時同佢影過相的;相隔接近五個月,軒軒BB大個左好多,輪廓出晒黎,加上我又鐘意仔,梗係要玩多幾錢重啦!

今日軒軒媽咪就帶左佢上黎我屋企比我地玩啦,唔係,係探我地之真...嘻嘻!

軒軒BB係一個開心BB,好容易就會笑,只要對住佢叫:『軒軒...軒軒...』佢就會笑架啦!

嘩...好大個口,無牙仔,好得意!

加油!努力撐住呀!


傻豬樣~~

軒軒BB間唔中要小睡,十五分鐘就夠,就會由謝謝地變返精靈仔!佢身長同細妹的攬枕差唔多咋!

同契媽好friend喎!

同契姨媽都ok喎,哈哈!『軒軒,軒軒,望下我啦,望下我啦,我叫您叫到口乾了...』

好嗲喎!呢個係咪...契...契婆婆??關係複雜,諗唔到呀!

跟住我地拎左媽咪隻monchichi同軒軒擺埋一齊,發覺佢地個頭係差唔多大架!

"bu"口水...

呢張"friend過打band"相,係大家一致認為全日最靚的一張,由名攝影師Giv仔操刀架!搭晒膊頭,真係cute到爆呀!

『您地影夠未呀?我好攰,要休息啦!』

跟住我地靈機一觸,同軒軒戴上monchichi頂帽,效果?有目共睹啦,好可愛!

『嘩,monchichi,我幾時先可以有您咁多頭髮呀?』

monchichi:『您好啦喎,帽又比您搶左,仲"lam"我?算點先?再唔收返條脷我告您性騷擾架!』

『我冇力喇,"lum"喇啦,help!』

嘩嘩嘩,食晒成個拳頭!


喂,細路...咦...好多口水呀!

(突然一百八十度轉變)『嘩,影相個件!您好樣衰呀!』


擰"咩"少少頂帽仔,似唔似小飛俠頂羽毛帽呢?

希望軒軒今日唔會比我地玩殘左啦,哈哈!不過,佢今日用左咁多精神陪我地玩(陪您地玩?定比您地玩呀?),我相信佢今晚應該會訓得好"冧"下!哈哈!記得多d上黎探我地呀!


沒有留言:

張貼留言