2007年8月4日 星期六

2007-08-04 (Sat) 五星級大鼠 & wii

今日睇了"五星級大鼠",真係冇揀錯,好好睇,畫得好靚好靚好靚...又有d意義帶到比小朋友,今日上畫,好彩一早買定飛,好爆棚呀!

公仔畫得可愛d先會吸引到人,好似賣緊廣告套"滑浪奇兵",d企鵝咁醜怪,我真係冇興趣睇!





之後等碌齡,上左休屋企玩wii,我同太陽哥哥第二次玩啦,琪琪同休就第一次玩;但唔知點解,現實碌齡碌得低分的琪琪,同第一次玩的休,竟然係勁高分(1係休,2係琪琪),反而我玩極都係咁!我就講笑話,我係現實度已得到滿足感,玩得差個d人先係遊戲機世界度拎返係現實世界得唔到既野!哈哈!

後來到太陽哥哥同休玩boxing同baseball,我就興趣不大,但睇佢地玩到咁誇張已非常富娛樂性!

學細妹話齋,佢兩個就好似d low b人係度打空氣...哈哈!

到真碌齡喇,為左拎返係wii失去的面子,今日歇盡所能,拎到好耐都未試過的高分數!


沒有留言:

張貼留言