2007年9月16日 星期日

2007-09-15 (Sat) Wedding Banquet of Alex & Karen

今日係我碌齡朋友alex & karen擺酒既日子,佢地一年前已註冊成夫妻,今日先擺酒,真係戥佢地高興,而我同細妹都係姊妹團之一;今日真係陣容強大,除新人同伴娘伴郎外,仲有八個姊妹同十二個兄弟,好誇張呀!

一早起身到女家,等左頗耐,早知唔洗咁早起身啦...


最攪笑撞到之前去旅行識的團友,原來佢係新娘子的中學同學!佢上次開會有事所以冇黎,世界真係細!

兄弟團殺到前快d埋位影張姊妹團照先啦!

接新娘時玩遊戲,d遊戲真係太小兒科,玩唔到班餓狼兄弟!


唔係麻,比人民幣?係咪想比人炳鑊金先?


正式交收,開門利是共有$999.99,算您啦!

由於時間太緊迫,都係草草玩完就算了,接到新娘黎個情深一吻先~~

男家樓下

接受訪問


男家樓下姊妹團合照

男家樓下兄弟團合照

男家樓下大合照

我的全身造型

姊妹團跟新郎哥合照

姊妹團跟伴郎合照

係男家敬茶時候,大排人迫唔到入屋,就係門外影相同玩,我同BEN仲扮拉丁舞王舞后影相呢!

有個又要八怪,又要怕羞的小男孩



花車


大家有冇留意我已換上波鞋了啦!

球場留影,幾型的idea!其實今年係婚紗展都睇過一輯相,係新娘著住短裙婚妙加波鞋係籃球場影架,我睇完好鐘意,周麗淇做代言個間呢...



與新娘的拋胸照,哈哈!

與各兄弟合照,朵花好襯呢!


宴會設於青衣城聯邦皇宮


簽名冊

攝影時間

與新郎哥及各兄弟朋友合照


散席時,我地太高興,warm up左成日,終於有時間發癲啦!我地玩猜包剪揼,輸了要將兩個橙放入衫入面,好刺激呀!第一舖,十幾個人猜,竟然係...我,輸了!一向有體育精神的我,一於照做,最緊要大家開心,果然,個個high到暈,班咸濕佬就笑淫淫!呢part其實拍了短片的,內容非常好笑,但yahoo唔知做咩事,呢幾日都upload唔到,唯有留待下次同大家分享,但有興趣的朋友,可先問我拎黎看看架!

到第二舖,由佢地吼左成日的姊妹頂上,但只得休同佢猜,輸的機會大大提高到二分之一,非常奸!點知,如佢地所願,女仔輸左,但好玩得的姊妹,一於照做,仲似乎係將橙放埋入"罩"入面呢!勁!另一兄弟見我地咁開心,亦甘願係冇猜的情況下玩埋一份!哈哈!


沒有留言:

張貼留言