2011年1月13日 星期四

2011-01-13 (Thu) 新工作.新的一天.NLP Go Alive


今日返新工啦,新的一天,a brand new day!八點八就返到去啦,點知仲未有人,估唔到我係開門個個,哈哈!




我的工作檯~~早前分批 internal mail自己的文件上黎,Elsa幫我收好放晒係檯面!


變身前:



今日冇電腦用,因為 technical 同事抬走左個harddisk重裝window,所以我只係係咁執執執執,執好自己d野...變身後的工作檯:




全日時間好快過,放工後去左觀塘,約了細妹同太陽哥哥,上了一個NLP Go Alive的三小時免費體驗課堂!



三小時的課堂全無休息,頭半部份有點悶同恰眼訓,因為導師係咁勁講講講,呢位導師似乎冇我早前上的NLP家長工作坊的導師Uncle Stanley咁風趣;不過後半部份有實驗同互動體驗,感覺好好多,太陽哥哥仲有份出去做示範,好爆笑,笑到我同細妹收唔到聲!




上到十點課堂就完,返到去占美已等緊我地,佢好乖呀,幫我地執左屋,仲抹埋地,連拖鞋都鋪好係門口等我地返黎,仲自動請纓煮炒公仔麵比我地食!



掂喎!我仲笑佢今日係我地屋企的行為,勁似賓佬呀!




沒有留言:

張貼留言