2012年10月8日 星期一

2012-10-08 (Mon) 健康院/醫院...頻撲&擔心的一天!

今朝丁爸爸打去健康院約check黃疸,打極都打唔到,親身行落去book;book到下午,攪左兩三個鐘;其一係姑娘教我解決左胸餵奶問題,加埋漲奶及乳頭痛,我講講下無奈到喊,個姑娘由原本串串貢即刻變到溫柔晒;其二等到最尾見醫生,皮下check到丁丁黃疸250,要即刻去瑪加烈醫院抽血檢清楚喎,吓,當堂驚到唔知講咩...原來唔係丁丁懶訓,而係黃疸令佢好攰,所以成日訓,等我地仲以為佢訓就由佢訓,唔飲奶就算,好歉疚,係咁埋怨自己...

即刻返屋企執野去瑪加烈醫院,一路祈求唔好留院唔好留院...係醫院攪左兩三個鐘,中間用左胸餵丁丁竟然唔痛啦,等到檢血結果190,唔洗留院,好在咋,好感恩好感恩!

返到屋企,媽咪細妹都係度等緊我地返黎,大家都好開心!

呀姨影的相, 肥嘟嘟的小丁丁,見到佢咁,心都軟晒;不過呢幾日要努力補奶,過兩日要返健康院check過!



沒有留言:

張貼留言