2012年5月20日 星期日

2012-05-20 (Sun) 摸蜆@大嶼山水口村.太陽哥慶生飯@嚐越



今日一共15大6小去摸蜆,原本只係約左細妹同表姐架,但夜晚太陽哥哥舊同事約左佢食生日飯,我靈機一觸,提議叫埋佢地一齊去摸蜆,咁多小朋友又咁玩既,佢地又真係OK喎;細妹又有又個family朋友一齊,就係咁成20去摸蜆,最勁係6個小朋友入面,全都係囝囝!諗到小丁丁出世後會比成班男仔圍住就開心!哈哈~~
 

因為人多,我仲特登整左個行程表:

掘蜆之旅

日期:2012520 (星期日)

集合時間:12 點正,東涌站地鐵站 (大嶼山巴上總站exit)


 



大嶼山巴士路線:11號/23號,d車都好密


 


11號:$19.20 for adult / $9.60 child

23號:$27.00 for adult / $13.50 child


“棠福”,再過埋球場就到


落車站名:水口村東站 (對面係公廁)

落車唔駛過馬路,直行1-2分鐘就會見到花園屋茶座士多呢度有櫈仔+掘蜆工具出租,每套$15,亦可免費寄存行李。建議唔好慳,每人都要租一套呀,因為長時間踎係度係超級辛苦!


溫馨提示:


l    沙灘冇廁所,最近嗰個係士多對面,不過污糟+臭;大小二便最好係東涌攪掂,兼之後唔好飲咁多水


l    山路會有蚊,惹蚊者記得帶蚊膏蚊貼


l    請揹背囊,到時係冇手做其他野,因為成手都係泥


l    長頭髮者可紮起頭髮,唔係會被風吹到癲雞一樣,超癲個隻!


l    請著防水鞋/水鞋,以防被硬物/貝殼刺傷;就咁著拖鞋會超易甩,要留意!見過有人著白飯魚,唔怕樣衰都係好選擇,因為好貼腳又唔易甩!



l    怕污糟/整損手,可帶手套


l    到時成手成腳都係泥,唔好寄望可擔遮/楂相機,防曬先前搽定啦!


l    士多有水喉沖水洗手洗腳,可帶定毛巾,小朋友帶多一兩套衫更換




掘蜆後,可係士多煮埋黎食,大約$2x/$3x一味,不過整得麻麻地,唔係好夠味;蜆就好乾淨, OK鮮味!

























敏昊驚d魚仔蟹仔, 一見到就會爬上張櫈度企, 好攪笑!





















今日第一次同謙謙玩,佢十分之可愛!








2 個泰國仔~~




返東涌後,我地去左嚐越食越南野作為太陽哥哥之慶生晚飯!

























想食落去一樣!



掂到喇!



同太陽哥哥朋友分別後,我地會合返表姐,行左陣街,再坐順風車返屋企!









Jayden 最後超嗲Sunny, 竟然攬到佢實一實!





 

沒有留言:

張貼留言