2012年5月11日 星期五

2012-05-11 (Fri) QM產檢.Baby Gap.胎動?!

今日又到QM產檢, 又可以同小丁丁見面啦; 不過QM部機真係冇林醫生個部咁強勁, 全個過程只得 Dr. Li 及太陽哥哥可以望到個mon, 我就訓係度, 好難睇到, 而最後醫生比我的2張超聲波相, 都冇咩特別; 今日比晒中大及林醫生d 報名比 Dr. Li, 佢都話我入面有三個6cm既物體都幾大, 但都建議觀察住先, 雖然可以微創做手術消滅其中兩個水泡, 但要全身麻醉兼有機會小產, 佢建議等埋六月頭林醫生超小丁丁結構時份報告先!





另外, 值得一提係今朝訓醒, 見到肚的左邊隆起左, 係小丁丁呀! 好在太陽哥哥都見證到呢個moment, 我地都覺得好得意好攪笑呀!



見完小丁丁, Dr. Li 話佢發育得好正常, 我同太陽哥哥都好開心; 返落中環去 Baby Gap 行街, 因為細妹話宜家八折呀, 咁咪可以買上個月睇中件衫仔囉! 點知去到冇左件衫仔, 反而太陽哥哥睇中呢件牛仔布衫仔, 我就覺得顏色有點沉, 不過既然做爸爸都咁想買, 我又點捨得阻止, 難得佢咁錫小丁丁喎, 佢仲揀得好仔細呢! 嘻嘻!

 



呢度d BB 野真係好cute!
 



我自己就係女裝睇中左款tee, 因為d 衫都開始唔岩啦, 想買舒服+薄身料, summer 都黎緊啦麻! 最鍾意呢三隻色, 最後揀左兩件!





沒有留言:

張貼留言