2007年3月19日 星期一

2007-03-19 Yammy's Last Day

由於聽日放假,我就當左今日係Yammy last day,預備左一張簡單既Q牌Yammy送比佢!佢今朝仲買左最後一次既朱古力奶我飲,其實...我又點捨得飲呢!午飯同Jimmy & Bebe一齊同佢賤行,去左馬鞍山ChinaRed食午飯,誰知Yammy比錢,佢話佢亦同隔離office farewell左好幾次,而我地當中亦各自參與過,己請過佢,所以佢今次要請返我地!既然係咁,我地都唔勉強啦!

最開心係,走個個係佢,但佢仲送禮拜比我,係我最鐘意的心型既手鍊,仲有同bebe一pair既姊妹印仔,好開心,但亦好唔捨得!聽日放假唔係度,未必係一件壞事,因為我驚我會喊...


沒有留言:

張貼留言