2007年3月4日 星期日

2007-03-03 環球嘉年華 & Funny movies at bowling centre

今日去環球嘉年華,d飛買左成個月啦,好期待,好可惜,真係超多人,每個game都要排一至兩個鐘,所以我地只係玩左幾款機動遊戲,有d可惜!


黎張大合照先

呢個幾低b的鬼屋,我地足足排左兩粒鐘...

排隊無聊時影既騎呢片段,有跌公仔,甩鞋,公仔都玩過山車,魚網絲襪腳(邊個夠膽索啖?)

甜蜜全家福

較為好笑的一個MOVIE                

戰利品出場!! 除左其中一隻橙色炸單人係我掟到外,其他都係太陽哥哥大顯身手既戰積,諗返,呢度都用左九十個金幣,如果唔係連埋張飛送,真係唔會花錢掟咁多,但又因為咁,我先盡情咁掟,因為冇得帶走麻,掟得放d,唔會就住就住,都幾好玩!隻公仔我算叻女啦,只係四個coins就掟到,反而明記用晒成袋coins咁滯,廿幾個先掟到!但其他game,我真係唔夠力掟呀!至於隻winnie the pooh,係我地知琪琪鐘意,玩左成30個coins先掟到,琪琪一見到,原本坐埋一邊休息緊的睡眼惺忪樣,即刻變到金睛火眼生猛晒,仲跟我地一齊掟添呀!

左:影影影,影夠未呀?冇眼睇啦!右:睇吓我地,friend過打band!

 

跟住去左碌齡,順便為明天的比賽練習,點知BEN又發生d攪笑事件:

(1)    BEN比人昆              

(2)    BEN比追訪 (請留意49秒後)                     

(3)  姣婆BEN上身                                   

(4)    GIV仔變魔術                   


沒有留言:

張貼留言