2007年3月2日 星期五

2007-03-02 意外中之意外的早餐

今朝又買唔切麵包,又send左 SMS比 Yammy叫佢幫我買,但佢無覆,我又唔想咁早煩人,諗住有就有,冇都唔緊要啦!返到工後,佢一入office,我就抱住期待的眼神望住佢由門口行入黎,佢經過我個位,有野拎出黎比我喎,不過佢竟然比左...一盒朱古力奶我,咁頂癮?哈哈!好明顯,佢真係睇唔到我SMS!我特登唔比反應佢,隔左陣,佢就話哎呀,宜家先睇到我個訊息,但佢咁岩有多個包喎!佢買定今晚briefing頂肚餓架!但最最最邪就係,佢多左個個包,exactly係...我係訊息打比佢叫佢幫我買個個...吞拿魚蟹柳包!!!十萬個驚喜,十萬個開心,十萬個夾呀!!!

 


沒有留言:

張貼留言