2015年3月19日 星期四

2015-03-19 (Thu) ocean three 生蠔 - Gillardeau No. 0


見到ocean three廣告:
砂煲咁大既拳頭你可能冇見過,但大過拳頭既生蠔?上黎就
見到啦!!!
法國Gillardeau一向都好受到食家歡迎,因為佢
味道夠哂鮮甜,細膩又有層次,仲有淡淡既榛子味添!但係…我地一向都賣緊新鮮法國運到既Gillardeau架啦又有乜咁特別?
咁你就錯啦!識食既一定知其實生蠔有分唔同Number
,Number既大細就代表隻蠔既大細,Gillardeau No. 1係市面上已經夠哂少見,但而家我地最新引入既係No. 0!!!
你冇睇錯!!係No. 0!!連係法國都好難搵到既No.0黎到Ocean Three啦!!真係大隻過把蠔刀!有幸見過佢真身既客
人都會又驚喜又流口水!快D上黎啦手快有手慢冇!
感謝一眾朋友支持,有些產品貨量較少,如有需要,建議預
早致電留貨。


即刻蠔癮起! 我唔係咩生蠔食家, D生蠔名同咩產地全部唔識, 只係鍾意食! 多謝聽聞搶住比錢的Jacky哥哥! 

第一次食ocean three的生蠔, 真係唔同buffet個D, 但段隻比錢, 我真係唔太捨得食; 海水味重D同Creamy D比較, 我較愛吃後者的生蠔! 




沒有留言:

張貼留言