2013年6月8日 星期六

2013-06-08 (Sat) Dinner@Mango Tree

等埋教練Ro上最後一堂後, 兩架車車直駛Elements, 好肚餓呀, 幸好有Karrie幫手霸位, 變相多位新朋友, 我地個個都第一次食Mango Tree, 幾好味, 不過略貴左少少; 但有教練Ro一齊食, 難得; 其餘我都唔明點解佢會肯同我地食飯, 我地提到一齊食旅行, 佢仲好認真話晒佢個期我地知, 好攪笑, 將心比己, 我係佢一定唔會同beginners去旅行囉, 湊住您地班人仲多覺自己enjoy, 所有好欣賞佢咁坦率的性格! 食飯期間, 教練Ro坐係我旁邊, 成日同丁丁玩, 丁丁又好鍾意佢咁, 任佢抱啦, 比手指佢又係度捉住啦, 最攪笑係突然"西"落去教練Ro隻手指度, 好好笑! 不過...我咬您即係...我愛您麻, 哈哈!


沒有留言:

張貼留言