2013年5月19日 星期日

2013-05-19 (Sun) Ding Baba happy birthday celebration

今日丁爸爸生日, 難得的假期及忙碌的一天展開!  我地去左丁媽媽至愛的赤柱, 一心想帶丁丁踏沙同踢水; 之前都諗可能遲左比丁丁試, 怕佢唔制, 點知我諗佢太奀皮啦, 一d都唔驚, 好好奇好開心! 係沙灘幫baby 清潔真係難攪, 宜家都冇露天沖洗區, 得媽媽抱住丁丁入去更衣室好難攪呀! 暈~~~ 玩完都六七點, 好肚餓, 去左每次都會經過的藍色餐廳 the boathouse, 今日有借口入去試下, 唔錯呀, 只係丁丁太曳, 唔肯自己坐要人抱, 攪到都冇餐安樂飯食!  食完野天都黑晒, 鋪頭都關晒, 今日冇時間行街呀, 只怪入赤柱前去左baby expo用左d 時間啦; 但冇辦法, 今日係最後一日, 要去買張靚靚comflor playmat比丁丁用, 唯有下次再黎shopping!









沒有留言:

張貼留言