2012年6月8日 星期五

2012-06-08 (Fri) supervisor last day.燕窩美祿




supervisor last day啦, 今日始終都係要到.......今日真係百感交集, 其實呢兩個禮拜都好忙好忙, 一來應付本身summer programmes 就快開波的工作量, 二來配合好多hand over meetings/follow up, 呢星期有幾晚仲係屋企做兩三個鐘呢! 過埋今日得返我一個, 仲忙呀........

可能一直好忙, 亦唔想刻意令自己太傷感影響工作及心情, 一直都冇咩.....今日成個下午仲出左去做野, 返到公司都成五點幾, supervisor先開始執野, 我又繼續做野清野, 當然要捉住佢問好多野, 等到佢老公黎接佢, 大家成八點幾先走........當佢地架的士送我去火車站後, 我一關的士門咋, 眼淚就係咁流係咁流, 原來我真係好唔捨得好唔開心!!!  打比太陽哥哥, 一路傾, 一路係火車度都仲喊緊.......

好感觸, 入中大的第一個supervisor 就係佢, 我所有電腦knowledge幾乎係佢教既, 之後佢走左, 又轉折咁返黎中大set up 左呢個office; 跟住咁多年後, 係佢叫我過去幫手, 只係黎左一年, 佢就幫我升左職; 佢早排同我講, 幫我升到職, 係佢離開前最大心願及最想幫到我既事! 感慨的感激, 無奈的不捨……心情複雜 ><

呢幾晚太陽哥哥見我咁忙, 愛上了他沖的燕窩美祿, 因為就咁吞一湯匙燕窩我覺得好難食, 佢就放入美祿比我飲 ,超好味, 的確係呢排既心靈良藥!


沒有留言:

張貼留言