2011年12月31日 星期六

2011-12-31 (Sat) 除夕晚飯@迎月小菜館.倒數@Mikiki

正為除夕晚飯去邊度食/過時, Ben 邀請一齊食飯一齊過, 好吖! 佢仲訂埋檯, 去左新蒲崗的迎月小菜館, 呢度專食辣, 又幾好味喎!


為答謝姚氏咁有心係2011最後一日揀左同我地過, 我買左兩個 Jumbo size 既零食比佢地! 好鍾意好大粒既桃哈多呀, 足足大五倍架!!

大約食到十一點, 就過左新開的Mikiki 商場, 行街+等倒收; 勁喎, 呢個咁僻既商場, 竟然請到那些年男主角黎倒數!

太多人, 根本埋唔到去睇, 唯有睇電視.....

Happy New Year!!


跟住搭的士去黃大仙地鐵站, 再搭 42C 返屋企!

今日太陽哥哥好浪漫, 日頭楂緊車時打電話比我, 話不如大家今日以$300做budget, 各自各買份禮物送比對方; 一齊咁多年, 難得佢咁有心攪下情趣, 我當然欣賞+奉陪啦! 返到屋企交換禮物, 真係好開心呀! 佢超鍾意我買的風褸, 第二日即著添!  我會絕對贊成兩公婆一定要製造多d 情趣呢! 傾計下先知, $300好難買, 大家都原來過晒, 哈哈!




沒有留言:

張貼留言