2011年12月26日 星期一

2011-12-26 (Mon) 2011 Crazy Xmas Party (下)

三組玩完後, 最後輸了係我有份個隊,
當然要接受大懲罰, 就係抽比賽開始前我地每組寫下的懲罰, 好在我地抽返自己寫個個, 就係除底褲; 但當然寫時預左唔洗女仔除啦, 哈哈!


其餘兩組:


最後就交換禮物,
大家都好唔想要呀健份禮物, 部份人係度剪佢時, 竟然....剪真係有用, 因為就係抽中左 Q 埋雙手既太陽哥哥, 慘!  不過今年的禮物都幾攪笑, 有手榴彈, 又有韓國買返黎既M巾, 又有賭波飛咁, 仲有咸濕體位書等.......


又到連環快拍大合照時間, 因為上年用no flash, 佢地郁變得好濛; 今年有返flash, 點知佢地行到好前爆晒光, set左線比佢地都唔聽, 最後我要除襪/拖鞋黎制止佢地! 又真係work喎, 哈哈!!

除襪ing!!

意猶未盡, 八個人去埋深水埗松記糖水先返屋企, 今晚係聖誕假玩得最開心的一晚呢!

沒有留言:

張貼留言