2015年11月1日 星期日

2015-11-01 (Sun) 與舊姐姐見面@烏溪沙迎海

約左舊姐姐見面, 佢同丁丁都掛住對方, 又想比D舊衫佢, 去左佢宜家做野個度, 烏溪沙迎海; 嘩, 呢度好靚, 幾廿座, 仲有自己既商場, 真係不愁食野買餸; 戶外個公園條滑梯好高好大, 丁丁超鍾意, 跟住姐姐話會所入面個個仲高, 唔係麻.....佢就帶我地入去, 真係堅高, 丁丁上到去好似驚驚地, 我咪話一齊瀡, 佢話好, 坐好晒係我大脾, 差我落....點知係我淆底, 唔敢瀡, 跟住問丁丁不如唔好玩, 佢又話好, 仲即刻起身, 哈哈! 跟住叫極佢陪我瀡都唔肯了! 會所仲有付費的laser maze同模擬飛機駕駛倉, 呢度真係好高級!




























沒有留言:

張貼留言