2013年2月11日 星期一

2013-02-11 (Mon) 蛇年年初二暨丁媽媽生日:Hotel ICON 自助餐.赤柱.煙花.糖水宵夜



今日係年初二, 亦係我的生日, 丁爸爸原本建議去洲際食buffet dinner, 但細妹食過普通; 我反而想試 The Market, 平時要一個月前book定, 難得上星期問仲有位, 但要去一轉比deposit先! 我只係想食buffet lunch咋, 咁食完仲可周圍去, 唔洗浪費咁難得三口子一齊放假的機會麻!  The Market 真係不錯呀, 最衰只得龍蝦鉗冇原隻龍蝦(應該dinner先有) 同生蠔, 唔係就perfect喇!

























 



















 
之後去左赤柱行街!






夜晚再約休契爺同CW睇煙花! 因為第一次睇真煙花(除迪迪尼外), 怕嚇親丁丁, 又唔想同人迫; 丁爸爸一早諗定條以為絕世的橋, 就係上東廊扮壞車係路肩睇, 臨入赤柱前, 仲特登車我上去睇下我揀邊個路肩位; 約好休& CW 1945北角站等, 會合後準備轉上東廊時竟然......封左! 相信原來太多人諗到呢d絕世屎橋, 哈哈! 最後一直沿住前面駛搵位泊埋一二邊, 最後去到金鐘/中環先有! 都好, 位置唔係最好, 但都算正一正咁睇到大部份, 又唔洗迫, 總算冇失望! 最怕對休 & CW 唔好意思, 人地專登過海黎北角join我地架麻! 不過小丁丁真叻, 嘭嘭聲都冇驚過!










逗完契爺利是後, 再去荃灣糖水! 好滿足的生日呀~~~




沒有留言:

張貼留言