2012年7月13日 星期五

2012-07-13 (Fri) 同太陽哥哥放假一天:飲茶.行街.游水

今日好開心,太陽哥哥放假一天陪我,我地先去沙田飲茶行街,再到表姐家同兩個小朋友游水,係我大肚以來第一次落水,亦係呢個夏天第一次,亦可能最後一次,哈哈!








表姐好信得我同太陽哥哥,見我地都落水,佢就唔游,負責幫我地影相!兩個小朋友都游得好開心,好好玩呀,可惜游左半個鐘度,突然落大雨,我地都走人lu!







































Jayden好攪笑,一d都唔驚,明知行緊落斜,仲係要堅持行,頭慢慢岳高都係要行,可能佢知太陽哥哥最後一定會抱起佢!連續行左幾次都係咁,哈哈!














跟住返表姐屋企休息下,兩個小朋友係咁同太陽哥哥玩!







Jayden食野好叻,可以自己一個坐係飯檯食先,抵讚!


沒有留言:

張貼留言