2011年11月16日 星期三

2011-11-16 (Wed) Play with two kids @ Infinity school & playground

今日夜晚要同細妹表姐上氣球班,所以下午放假同諾諾+Jayden玩,其實我地只係係學校同屋企樓下遊樂場玩,但時間過得超快,兼超攰,所以湊小朋友真係好辛苦呢!哈哈~~

一去到學校,Jayden食緊飯,佢一見到我即笑,因為已經認得我!今日係學校捕捉到佢好多smiling faces,好滿意!














今日見Jayden成日整倒及牙,成隻狗隻咁,我好鍾意!







跟住返屋企樓下玩,Jayden宜家識吹bubbles啦!






諾諾的new balancing bike好型!


Jayden比細個時的諾諾大膽好多,原來真係個個小朋友既性格好唔同架!







 

沖完涼後幫Jayden扮香港小姐,點知行唔夠幾步就跣晒條毛巾落黎,仲露埋點添!唉~~




 

今日帶埋澳洲手信比兩個小朋友,Jayden太細個冇咩反應,但諾諾就好開心好鍾意,仲即刻拎隻碗去洗乾淨添,我見到都好開心!




 

餵魚仔:

 

沒有留言:

張貼留言